Voimme tarjota käyttöösi nopean ja osaavan tukipalvelun. Tukipalvelu hoidetaan puhelimella tai etäyhteydellä. Tukipalvelut sisältyvät kuukausimaksuihin eli niiden käytöstä ei veloiteta erikseen eikä niiden käytössä ole rajoituksia.

Vuoden 2016 asiakastyytyväisyyskyselyssä asiakkaamme arvioivat asiakas- ja tukipalvelujemme toimintaa seuraavasti (keskiarvo, kouluarvosana 4-10):

  • 9,3 osaaminen ja ammattitaito
  • 9,3 ystävällisyys
  • 9,0 toimivuus ja ongelmien ratkaisu

Muutama poiminta 2016 asiakastyytyväisyyskyselyn vapaasta palautteesta:

”Asiakaspalvelusta on aina saanut avun.”

”Asiantuntijoilta saa nopeasti apua ongelmatilanteissa.”

”Tuki erinomaista ja henkilökohtaisen palvelun ystävällisyys.”

”Olen erittäin tyytyväinen asiakaspalvelun tasoon ongelmatilanteissa.”

”Asiakaspalvelu on todellakin 10+.”

”Vastaus ongelmiin löytyy aina.”

”Asiakastuki helposti tavoitettavissa, ystävällinen ja asiantunteva palvelu.”

”Tuki vastaa nopeasti ja asiantuntevasti.”

”Tuki ja konsultointi toimii erinomaisesti.”

”Aina on saanut tarvittaessa apuja erilaisten raporttien ym asioiden kanssa.”

”Pyyntöihin reagoidaan nopeasti.”

”Asiakaspalvelu on hyvää ja ystävällistä.”

”Ongelmien ratkaisu onnistuu nopeasti ja luotettavasti.”

”Loistava asiakaspalvelu”

”Palvelu, osaaminen, asiantuntemus ja avun tarjoaminen sekä nopeus palvelussa ovat erinomaisen hyviä.”

Tukipalvelun yhteystiedot: www.talgraf.fi/apua