Ota yhteyttä

Käyttöönotto ja tukipalvelut

Uusi ohjelma nopeasti käyttöön

Avullamme otat Accunan haltuun helposti vain muutamassa päivässä, koulutukset mukaanluettuna. Pääset hyödyntämään uutta ohjelmistoasi nopeasti ja tehokkaasti!

Kun kauppa on sovittu, sinulle nimetään ohjelmistoasiantuntija, joka vastaa järjestelmien käyttöönotosta ja kouluttamisesta ja toimii konsultin roolissa. Hän ottaa sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi käyttöönoton aikataulun ja yksityiskohdat. Tyypillisesti käyttöönottoon varataan aikaa 2–3 päivää, ja tilitoimistoille käyttöönotto hoituu yleensä yhdessä päivässä. Käyttöönoton kesto ja hinta pystytään sopimaan hyvinkin tarkasti etukäteen.

Valmisohjelmistot ja valmiit liittymät mahdollistavat erittäin helpon, nopean ja tehokkaan käyttöönoton. Ohjelmistojen asennukset tehdään etätyönä etukäteen, jolloin ohjelmistojen toimivuus on varmistettu ja ne ovat käyttövalmiina kun käyttöönotto alkaa. Etäasennuksiin varataan aikaa yleensä 1–3 tuntia. Käyttöönotto ja koulutus tapahtuvat pääsääntöisesti asiakkaan luona. Joissakin tapauksissa käyttöönottotyötä kuten vaativat raporttien räätälöinnit voidaan tehdä osittain myös etänä.

Käyttöönoton jälkeenkään et jää yksin. Käyttöönottoon liittyvissä jatkokysymyksissä voit kääntyä aina nimetyn asiantuntijasi puoleen, ja lisäksi sinulla on käytössäsi tutkitusti erinomaiset asiakas- ja tukipalvelumme. Olemme sinuun myös yhteydessä vähintään kerran vuodessa kontrollipuhelun tai kehityspalaverin merkeissä. Näin haluamme varmistaa, että olet tyytyväinen järjestelmäämme.

Tukipalvelut

Saat meiltä nopean ja osaavan tukipalvelun, joka toimii puhelimella ja etäyhteydellä. Tukipalvelut sisältyvät kuukausimaksuihin eli niiden käytöstä ei veloiteta erikseen eikä niiden käytössä ole rajoituksia.

Olemme saaneet hyvästä asiakas- ja tukipalvelustamme paljon kehuja. Vuoden 2017 asiakastyytyväisyyskyselyssä meitä arvioitiin näin:

  • 4,5 osaaminen ja ammattitaito
  • 4,5 ystävällisyys
  • 4,3 toimivuus ja ongelmien ratkaisu

(Arvosana-asteikko 0–5)

Palveluamme kommentoitiin näin:

”Asiakaspalvelusta on aina saanut avun.”

”Asiantuntijoilta saa nopeasti apua ongelmatilanteissa.”

”Tuki erinomaista ja henkilökohtaisen palvelun ystävällisyys.”

”Olen erittäin tyytyväinen asiakaspalvelun tasoon ongelmatilanteissa.”

”Asiakaspalvelu on todellakin 10+.”

”Vastaus ongelmiin löytyy aina.”

”Asiakastuki helposti tavoitettavissa, ystävällinen ja asiantunteva palvelu.”

”Tuki vastaa nopeasti ja asiantuntevasti.”

”Tuki ja konsultointi toimii erinomaisesti.”

”Aina on saanut tarvittaessa apuja erilaisten raporttien ym asioiden kanssa.”

”Pyyntöihin reagoidaan nopeasti.”

”Asiakaspalvelu on hyvää ja ystävällistä.”

”Ongelmien ratkaisu onnistuu nopeasti ja luotettavasti.”

”Loistava asiakaspalvelu”

”Palvelu, osaaminen, asiantuntemus ja avun tarjoaminen sekä nopeus palvelussa ovat erinomaisen hyviä.”

Tukipalvelun yhteystiedot: www.talgraf.fi/palvelut/helpdesk

Henkilöstö

Aleksi Räsänen

Myyntipäällikkö
050 355 3800

talousjohdolletilitoimistoillekonserneillekehittajille