Käyttöönotto tehty selkeäksi ja helpoksi
Saat valmisohjelmiston käyttöösi vain muutamassa päivässä koulutukset mukaanluettuna. Huolellisesti suunnitellun käyttöönoton jälkeenkin tukenasi ovat henkilökohtaiset ohjelmistoasiantuntijamme.
Saat valmisohjelmiston käyttöösi vain muutamassa päivässä koulutukset mukaanluettuna. Huolellisesti suunnitellun käyttöönoton jälkeenkin tukenasi ovat henkilökohtaiset ohjelmistoasiantuntijamme.
Avullamme otat Accunan haltuun kätevästi vain muutamassa päivässä koulutukset mukaanluettuna. Pääset hyödyntämään uutta ohjelmistoasi nopeasti ja tehokkaasti. Kun kauppa on sovittu, sinulle nimetään ohjelmistoasiantuntija, joka vastaa järjestelmien käyttöönotosta ja kouluttamisesta ja toimii konsultin roolissa. Hän ottaa sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi käyttöönoton aikataulun ja yksityiskohdat. Tyypillisesti käyttöönottoon varataan aikaa 2–3 päivää, ja tilitoimistoille käyttöönotto hoituu yleensä yhdessä päivässä. Käyttöönoton kesto ja hinta pystytään sopimaan hyvinkin tarkasti etukäteen.
Valmisohjelmistot ja valmiit liittymät mahdollistavat erittäin helpon, nopean ja tehokkaan käyttöönoton. Ohjelmistojen asennukset tehdään etätyönä etukäteen, jolloin ohjelmistojen toimivuus on varmistettu ja ne ovat käyttövalmiina kun käyttöönotto alkaa. Etäasennuksiin varataan aikaa yleensä 1–3 tuntia.
Vaikka ohjelmistomme onkin tunnettu helppokäyttöisyydestään, niin koulutamme sinut silti huolellisesti Accunan eteväksi käyttäjäksi. Kouluttamisestasi ja yrityskohtaisista tarpeistasi pitää hyvän huolen nimetty henkilökohtainen asiantuntijasi. Käyttöönoton jälkeen apunasi ovat myös asiakastukemme asiakaspalvelijat sekä ohjelmiston tehokkaasta hyödyntämisestä pitää huolen suosittu koulutuslisenssimme tai tarvittaessa yrityskohtaiset räätälöidyt jatkokoulutukset. Tutustu lisää koulutukset-sivuilla.
Asiakkaanamme et jää käyttöönoton jälkeenkään yksin. Käyttöönottoon liittyvissä jatkokysymyksissä voit kääntyä aina nimetyn asiantuntijasi puoleen, ja lisäksi sinulla on aina arkisin käytössäsi tutkitusti erinomaiset asiakastukipalvelumme. Olemme sinuun myös yhteydessä vähintään kerran vuodessa kontrollipuhelun tai kehityspalaverin merkeissä. Näin haluamme varmistaa, että olet tyytyväinen järjestelmäämme.