Tämä webinaari soveltuu kaikille niille, jotka haluavat olla kehittämässä ja rakentamassa aidosti asiakaskeskeistä organisaatiota, jossa koko henkilöstö on sisäistänyt asiakaskokemuksen merkityksen ja on yhteistyössä toteuttamassa sekä mahdollistamassa erinomaisia asiakaskokemuksia.
Webinaarin teemat:
- Asiakaskeskeisyys oikein ymmärrettynä
- Aidosti asiakaskeskeinen organisaatio
- Asiakaskeskeisyyttä todeksi elävä henkilöstö
Henrietta Aarnikoivu
Asiakaspalvelija Henrietta Aarnikoivu (Vervici Oy) syttyy kehittämiselle ja hän työskentelee intohimoisesti erinomaisten asiakaskokemusten ja paremman työelämän puolesta. Toiminnassaan hän nojaa konkretiaan ja käytännönläheisyyteen. Henrietta onkin saanut paljon kiitosta oivalluttavista puheenvuoroista ja valmennuksista, jotka tarjoavat myös konkretiaa toiminnan kehittämiseen sekä välineitä edelläkävijyyteen.